“Angelique is een belangrijke schakel geweest in ons verbeteringsproces Planning & Control. Zij staat voor haar opdracht, is integer en daardoor soms ook lastig, hardwerkend, doelgericht, communicatief, collegiaal en leidinggevend. Het inschakelen van Advies aan ‘t IJ is bijzonder waardevol geweest voor onze organisatie.”
Magda Heijtel, voorzitter Raad van Bestuur Impuls Zorg & Welzijn en Kinderopvang
Deskundige manager
Advies aan ‘t IJ is in 2005 opgericht door Angelique Schut, een deskundige business controller en financieel manager. Angelique is een bedreven bruggenbouwer die binnen organisaties moeiteloos schakelt tussen het strategische en het operationele niveau. Binnen projecten onderhoudt zij contact met alle betrokkenen waardoor het noodzakelijke netwerk voor een goedwerkende administratieve organisatie, wordt verstevigd en uitgebreid.
Ze zegt zelf: “Mijn grootste kwaliteiten zijn vanuit chaos structuur creëren, mijn hands on-mentaliteit, mijn wilskracht en een sterk analytisch vermogen. Hierdoor kan ik complexe situaties met rust en overtuigingskracht beoordelen en focussen op de essentie en de benodigde oplossing. Aandacht voor de mens in het proces staat centraal, zonder de doelstellingen uit het oog te verliezen. Voor mij is dit uitgangspunt essentieel om gemotiveerd en met enthousiasme te komen tot gezamenlijke resultaten.”
Jarenlange ervaring
Angelique heeft jarenlange ervaring als manager financiën, manager planning & control, adviseur en trainer bij tal van opdrachtgevers, zowel in de profit als non-profitsector.
Achtergrond en opleiding
Angelique volgde naast economie ook een coaching opleiding en is Biodanza docent, met als specialisatie Biodanza bij veranderingstrajecten in organisaties.